Telegram support Whatsapp support

انگشتر پاریس بر دستان شما

انگشتر پاریس بر دستان شما

Louis Vuitton که یکی از مارک های مشهور و قدیمی کالاهای لوکس فرانسوی است، به تازگی آخرین دستاوردهای خود را در قالب مجموعه ای از جواهرات موسوم به Escale  Paris (مقیاسی از پاریس) رو نمایی کرده است. این برند فعال در زمینه مد که از سال ۱۸۵۴ میلادی با تولید کیف کفش و زیور آلات… به فعالیت می پردازد، با ارائه این مجموعه نوآوری طراحان خود را به رخ رقبا کشیده است.

انگشتر پاریس بر دستان شما

مجموعه جدید جواهرات شرکت Louis Vuitton ، شامل ست گوشواره، انگشتر و گردنبند می شود که توسط Lorenz Bumer طراحی شده اند. نکته قابل توجه در خصوص این مجموعه آن است که هر یک از اجزای تشکیل دهنده کل مجموعه با الگو برداری از نقشه شهر پاریس شکل گرفته اند. برای مثال، انگشتر و گوشواره های  Place Vendôm در واقع موقعیت بوتیک جواهرات Louis Vuitton را نشان میدهد در این انگشتر و گوشواره ها تکه های بسیاری از الماس زرد ( yellow diamonds) برای نمایش بلوارها و از الماس سفید برای شکل دادن به نقشه که عیناً با واقعیت مطابقت دارد، استفاده شده است.

 

انگشتر پاریس بر دستان شما

در مرکز انگشتر لوگوی گل مانند این شرکت با تکه ای الماس تراش خورده بزرگ قرار داده شده است. حلقه و گردنبند Place Vendôm نیز از لحاظ جواهرات استفاده شده در آن شباهت بسیاری با انگشتر و گوشواره ها دارد، با این تفاوت که مقایسه وسیع تری از شهر پاریس را نمایش می دهند.

انگشتر پاریس بر دستان شما

 

منبع: آرگو

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 9 =

محصولات مرتبط در فروشگاه