Telegram support Whatsapp support
انگشتر مروارید

ست کردن انگشتر مروارید با لباس و سایر زیورآلات

مروارید یکی از زیباترین سنگ‌های قیمتی جهان است که هیچ‌گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد. هدیه دادن و هدیه گرفتن جواهراتی که مروارید بر روی خود دارند، همچون انگشتر مروارید نیز همیشه برای مردم جذاب و ارزشمند بوده است.

انگشتر مروارید، جواهری است که شما می‌توانید آن را با لباس‌های شیک و فاخر ست کنید و در هر مجلسی که هستید خوش بدرخشید.

انگشتر مروارید

آشنایی با مدل‌های مختلف انگشتر مروارید

مدل‌های مختلفی برای انگشترهای مرواریدوجود دارد، از حلقه کوکتل گرفته تا سولیتر و انگشتری که چندین مروارید با هم روی آن سوار است.

اینکه کدام یک از مدل‌های این حلقه را انتخاب کنید به زمان، مکان و روشی بستگی دارد که می‌خواهید آن را استفاده کنید. همچنین اینکه هدفتان از پوشیدن انگشتر مروارید چیست هم در انتخاب فرم آن تاثیر دارد.

انگشتر مروارید کوکتل معمولا بسیار پرزرق و برق است و یک تکه جواهر بسیار درخشان محسوب می‌شود.

در برخی از طراحی‌های کوکتل، از مرواریدهای بزرگ در مرکز حلقه استفاده می‌کنند و اطراف آن را با سنگ‌های جواهر یا فلزات مزین‌شده پر می‌کنند. این در حالیست که برخی طراحان سراغ مرواریدهای کوچک‌تر می روند و آن ها را با دیگر جواهرات درخشان، به صورت خوشه‌ای استفاده کنند.

انگشتر مروارید

چنین جواهری برای مهمانی‌های شبانه، مجلس عروسی یا مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب است و توصیه می‌شود برای مناسبت‌های عادی و اسپرت از آن ها استفاده نکنید.

انگشتر سولیتر مروارید هم عموما طراحی ساده‌ای دارد. اما این سادگی از زیبایی انگشتر نمی‌کاهد. عموما در سولیتر از یک عدد مروارید روی رکابی از جنس طلا، نقره یا پلاتین استفاده می‌شود.

انگستر سولیتر از آنجا که زیبایی آرامی دارد، برای مناسبت‌های رمانتیک و قرارهای دونفره و عاشقانه بسیار مناسب است. اغلب زوج‌ها از حلقه سولیتر مرواریدبه عنوان حلقه نامزدی استفاده می‌کنند.

انگشتر با چندین سنگ مروارید از نامش پیدا ست که از چندین مروارید به صورت ردیفی یا خوشه‌ای روی آن استفاده شده است. این انگشترها ممکن است ۳ یا ۴ مروارید در یک خط داشته باشند. عموما هم این سنگ را با زمرد و یاقوت ست می‌کنند.

این مدل حلقه را برای هر مناسبتی می‌توانید استفاده کنید؛ از کارهای عادی روزمره گرفته تا محل کار و مهمانی‌های دوستانه.

انگشتر مروارید

راهنمای ست کردن انگشتر مروارید با لباس

این نگین، ظاهری بسیار شیک، خاص و جذاب دارد.

به همین خاطر بسیار مهم است، لباسی را با آن ست کنید که ارزش و اصالت این سنگ قیمتی را به خوبی نشان دهد. بنابراین نمی‌توانید مرواریدرا با شلوار جین و سوئیشرت ست کنید.

لباس‌های رسمی بهترین گزینه برای ست کردن با انگشترمروارید هستند.

به طور کلی، لباس‌های ساده که شیک و عاری از تزئینات اضافه هستند، پیراهن‌های شیک که حس زنانه را به خوبی منتقل می‌کنند و رنگ‌های ملایم لباس برای ست کردن با انگشترمروارید گزینه‌های خوبی هستند.

البته منظور این نیست که شما با لباس‌های راحتی نمی‌توانید جواهرمروارید استفاده کنید. اما مطمئن شوید که شیکی این جواهر با فرم لباس شما همخوانی داشته باشد.

مرواریدبسیار شکننده و حساس است، مخصوصا وقتی روی حلقه سوار می‌شود. برای پیشگیری از افتادن و خراش برداشتن این سنگ قیمتی بهتر است آن ها را در هر موقعیت و هر مکانی نبوشید.

انگشتر مروارید

راهنمای ست کردن انگشتر مروارید با زیور آلات

از آنجا که مرواریدبسیار ساده و شیک است و ظاهری کلاسیک دارد، بهتر است زیور آلاتی که قرار است با آن ست کنید هم ساده باشند.

یک گردنبند زنجیری و گوشواره‌های طلایی ساده را می‌توانید با انگشترمروارید ست کنید.

برای اینکه کلاسیک بودن را به تیپ خود هم منتقل کنید، شاید بد نباشد هدبند یا تل روی موهایتان بزنید.رنگ آن را نیز طوری انتخاب کنید که با انگشترمروارید ست باشد.

شاید بهترین اکسسوری برای انگشترمروارید، ناخن‌های مانیکور کرده باشد. وقتی این حلقه زیبا را به دست می‌کنید، سعی کنید ناخن‌هایتان هم فرنچ داشته باشد، یعنی سر ناخن‌ها سفید و بقیه آن به رنگ‌های خنثی یا صورتی باشد. این کار کمک می‌کند تا انگشترمروارید بسیار بهتر و بیشتر روی دست خودنمایی کند.

البته استفاده از تاپ‌کت‌های براق، اکلیری و شاین‌دار برای ناخن‌ها هم به زیباتر دیده شدن حلقه کمک می‌کند.

مقالات مرتبط:

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید

انگشتر مروارید

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه