Telegram support Whatsapp support

جزئیات جالب سرو بستنی با طلای خوراکی در برج میلاد

جزئیات جالب سرو بستنی با طلای خوراکی در برج میلاد

۱

به گفته گل‌رخسار، ۲ گرم ۳۰ سوت طلای .خوراکی در این بستنی استفاده می‌شود.

البته این طلای خوراکی فقط در کشور آلمان تولید می‌شود و باید وارد .کشور کنیم.انتشار خبر سرو غذای ۱۶۸ هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد واکنش هایی زیادی .را به همراه داشت.

به تازگی خبری در محافل نقل می‌شود که قرار است از هفته آینده بستی با .روکش طلا به قیمت حدوداً ۴۰۰ هزار تومانی در این برج سرو شود.

گل رخسارمسؤول رستوران گردان برج .میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سرو بستنی طلای حدوداً ۴۰۰ هزار تومانی از هفته آینده در .رستوارن گردان برج میلاد آغاز می‌شود، گفت: باید بخشی از ظروف این بستنی را از خارج کشور وارد .کنیم.

وی در ادامه می‌گوید: با توجه به اینکه قیمت طلا بالا رفته است این بستنی نیز .گران تر شده است.به گفته گل‌رخسار، ۲ گرم ۳۰ سوت طلای خوراکی در این بستنی استفاده .می‌شود. البته این طلای خوراکی فقط در کشور آلمان تولید می‌شود و باید وارد کشور کنیم.وی .درباره طلای خوراکی می‌گوید: این طلا به صورت پودر و برگه است و در کشور از هر دوی آن .استفاده خواهیم کرد.

مسئول رستوران گردان برج میلاد با بیان اینکه در سایر کشورها از پودر طلا استفاده .می‌شده است، گفت: اما ایران دومین کشور است که از برگه طلا استفاده می‌کند.وی با .بیان اینکه کسانی که می‌خواهند بستنی طلا را میل کنند باید یک روز قبل سفارش دهند، گفت: ساخت .این بستنی یک روز طول می‌کشد.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه