Telegram support Whatsapp support
خواص آمتیست و خواب راحت

خواب راحت با استفاده از خواص درمانی سنگ ها

آیا واقعا می توان با سنگ ها خواب راحت را تجربه کرد؟

آیا در تلاش هستید تا در شب، خواب راحت داشته باشید؟‌ زمانی که برای خوابیدن تلاش می کنید، اغلب بی قرار و هوشیار هستید؟

به طور معمول افراد ذهن خود را از افکار مختلف خالی می کنند تا بتوانند به راحتی بخوابند. اما بعضی ها تمام شب را خیره به سقف می مانند و خواب راحت را تجربه نمی کنند.

در اینجا ما به شما می گوییم که بهترین سنگ ها برای داشتن یک خواب راحت و آرام کدام است. تا انتهای متن با ما همراه باشید.

هر شخصی در زندگی خود دچار بی خوابی می شود و این موضوع می تواند تجربه ای بسیار خسته کننده باشد. جستجو برای پیدا کردن راه های طبیعی و سالم برای کمک به خواب شما نیز می تواند غیرممکن و دلهره آور باشد.

اما خوشبختانه، سنگ هایی وجود دارد که می توانید از خواص درمانی آن ها برای خالی کردن ذهن و داشتن خواب راحت استفاده کرد.

سنگ ها شگفت انگیز و پر انرژی به بسیاری از مردم حس خوبی اهدا می کند. فقط نگاه کردن به سنگ ها می تواند آنها را آرام، سازگار و احساسی کند.

درست مثل اینکه چگونه برخی از گیاهان و داروها  آرامش بخش، تسکین دهنده و آرام بخش هستند.

سنگ ها نیز به همین صورت هستند.

تجربه خواب راحت

پر کردن اتاق خواب با انواع سنگ های مختلف می تواند تا حدی شلوغ کننده باشد، اما این روش به بسیاری از افراد آرامش می دهد.

تنها موردی که برای داشتن خواب راحت باید رعایت کنید این است که در این روش دقت کنید سنگ مناسبی را انتخاب کنید.

معرفی بهترین سنگ ها برای داشتن خواب راحت

1. آمتیست

آمتیست بهترین سنگ برای تجربه خواب راحت می باشد. سنگ های دارای رنگ بنفش به عنوان سنگ رویایی شناخته می شوند که آمتیست را انتخاب اول برای مبارزه با بی خوابی می کند.

آمتیست بی خوابی را تشخیص می دهد و کمک می کند تا خوابی آرام را تجربه کنید. سنگ آمتیست انرژی های تسکین دهنده و آرامش بخش را جمع آوری می کند وبه شما انتقال می دهد تا خوابی راحت داشته باشید.

 

انگشتر زنانه آمتیست

 

انگشتر آمتیست زنانه بسیار زیبا و خاص _کد:۲۰۷۷۸

با توجه به خواص محافظتی سنگ آمتیست برای رفع بی خوابی و کابوس های شبانه، سفارش شده آمتیست را زیر بالش گذاشته و بخوابید. این امر در برابر بی خوابی و آرامش ذهنی بیش از حد موثر است. آمتیست نیز به شما کمک می کند تا رویاهای خود را به یاد آورید و درک کنید. یک سنگ شگفت انگیز برای محافظت در برابر ارتعاشات منفی و دور شدن کابوس ها می باشد.

 

سنگ آمتیست

برای دفع تمام انرژی های منفی، از بین بردن تنش، اضطراب، انرژی عصبی و ناامیدی در ارتباط با عدم توانایی خواب، کاربرد دارد. قرار دادن آمتیست در زیر بالش همچنین می تواند دربردارنده رویاهای خوب و شیرین باشد.

این سنگ همچنین تجلی دهنده و خالص کردن روح انسان است، چاکرا تاج را باز می کند و شما را با دانش الهی هماهنگ می کند و باعث می شود خواب عمیق داشته باشید و امواج مغزی خود را به فرکانس آرام متصل می کند.

سنگ آمتیست

اگر دوست داشته باشید در منزل خود قسمتی از اتاق‌ نشیمن پر انرژی، زیبا و بی نظیری داشته باشید، سفارش می کنیم به جای استفاده از اجسام تصنعی بی روح از سنگ های طبیعی و پر انرژی استفاده کنید. همانطور که در تصویر بالا می بینید گوشه دنجی از سنگ های آمتیست را برای خود بسازید.

 

گردنبند آمتیست

گردنبند آمتیست زنانه مانی مدل قلب سه نگین _کد:۱۳۶۵۱

2. کوارتز

سنگ کوارتز اطمینان حاصل می کند که شما خواب مورد علاقه خود را می بینید. سنگی فعال و سرشار از انرژی است،‌ به طوری که هر سنگی در مجاورت کوارتز قرار گیرد خواصش دارای تاثیر بیشتری می شود. کوارتز کمک می کند تا روی رویاهای خود متمرکز شوید.

سنگ کوارتز

قبل از اینکه به خواب بروید، کوارتز را در دست خود نگه دارید و در مورد هر موضوع یا مشکلاتی که دارید فکر کنید. هنگامی که با این سنگ در زیر بالش خود بخوابید، ذهن شما را از طریق این مسائل یا مشکلات در هنگام خواب می بیند.

کوارتز برای بعضی ها آرامش بخش است و به دیگران انرژی می بخشد. باعث خواب عمیق و آرام می شود.

انگشتر زنانه کوارتز

 

انگشتر کوارتز لیمویی برند SPN _کد:۲۰۲۰۰

زمانی که شما تکه ای از سنگ کوارتز را در منزل نگهداری کنید و در هنگام خواب نزدیک خود قرار دهید متوجه خواهید شد که سنگ کوارتز انرژی های منفی شما را پاک می کنند و در برابر کابوس ها از شما محافظت می کند. برای ذهن های درگیر و پر تلاطم تاثیر آرامش بخش بسیاری دارد. فقط کافیست تا به یک تکه از کوارتز نگاه کنید، در مورد جزئیات آرامش تمرکز کنید و خود را از استرس رها سازید.

3. سنگ سلنایت (Selenite)

بی خوابی و خواب راحت

سنگ سلنایت همچنین برای تجربه خواب راحت است زیرا به طور فعال با بی خوابی و مشکلات خواب مبارزه می کند. در حالی که خواب می بینید بدن خود را با انرژی پاک و سالم نگه می دارد.

این سنگ پر خاصیت محیط خواب شما را سرشار از انرژی و پاکیزه نگه می دارد. به همین منظور زمانی که شما از خواب بیدار می شوید انرژی بسیار بالا را تجربه می کنید.

سلنایت سنگ مورد حمایت انجمن سنگ درمانی است و توصیه می کنند که هر شخصی در خانه اش این سنگ را داشته باشد.

از آنجایی که سلنایت یکی از موثرترین کریستال ها برای کمک به داشتن خواب راحت شماست توصیه می شود که این سنگ را در زیر بالش خود بگذارید و بخوابید.

سنگ سلنایت

4. سنگ آمونیت

در ابتدا باید اشاره کنم به این موضوع که آمونیت یک سنگ جواهر نیست بلکه فسیل است و در تاریخ جایگاه مهمی دارد. در واقع آمونیت در زیر مجموعه فسیل ها قرار دارد.

خواب راحت

از آمونیت نیز برای درمان بی خوابی های شبانه توصیه می شود. آمونیت باعث تقویت ایمنی، سلامت جسمی و محافظت از خواب با انرژی بالا است.

این سنگ به شما کمک می کند تا آرامش خود را حفظ کنید. از خواص آمونیت می توان به: سلامت کلی بدن، بالابردن استقامت و انرژی بالای جسمی اشاره کرد، و انرژی منفی را به جریانی مثبت تبدیل می‌کند.

آمونیت ها با قدرتی که دارند می توانند جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی باشد، درمان های طبیعی همواره تاثیر بیشتری دارد.

زیرا ذهن و بدن را مجددا برنامه ریزی می کند تا عادت های مثبت بیشتری داشته باشد.

حتی اتاق نشمین گاه خود را می توانید با این فسیل های زیبای آمونیت تزئین و طراحی کنید.

 

آمونیت

 

و در آخر برای تجربه داشتن خوابی آرام و دلنشین همچنین می توانید بدون هیچ عمل خاصی سنگ های پر انرژی را زیر بالش خود قرار دهید.

نگین عقیق یمنی

برای مشاهده محصولات نگین در جواهری بینا کلیک کنید.

شرایط خواب راحت

  • قلب خود را آرام نگه دارید

آیا متوجه شدید که قلب شما تشدید کننده نوسان غالب برای بدن شما است؟ فرکانس آن شصت برابر بزرگتر از مغز شما است و فرکانس مغناطیسی آن 5000 برابر بیشتر است! هنگامی که شما به خوبی نمی خوابید، در واقع به این دلیل است که بیش از آن پر از تلاطم و نگرانی هستید. آن زمان که شما در این حالت هستید، قلب شما خسته می شود. ضربان قلبتان سریعتر و یا با ریتم نامنظم آزاد می شود، در نتیجه هورمون استرس آزاد می شود.

مشکلات قلبی

پس چگونه آن را آرام کنیم؟ شما از طریق احساسات واقعی و دلسوزانه آن را آرام می کنید.

خواص سنگ ها برای تشکیل این احساسات به کمک شما خواهند آمد.

در حالی که بر احساس، عشق، محبت، قدردانی و صلح تمرکز می کنید، یک قطعه سنگ مناسب خواب را روی چاکرای قلب نگه دارید.

  • مراسم خواب خود را تغییر دهید.

سنگ درمانی

در حالت ایده آل، یک یا دو ساعت قبل از اینکه برای خواب بروید، گوشی موبایل و سایر دستگاه های الکترونیکی خود را دور نگه دارید.

کتاب بخوانید یا به جای آن روح خود را با موسیقی تسکین دهید. و یا اینکه قبل از خواب یکی از سنگ های شگفت انگیز که در بالا ذکر شد را در دست خود نگه دارید و در مورد هر موضوع یا مشکلاتی که دارید فکر کنید و بعد خواب راحتی تجربه خواهید کرد.

فروشگاه جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران میباشد.

0915-1000-800

همچنین میتوانید با فالو کردن پیج جواهری بینا از جدید ترین تخفیفات با خبر شوید.

https://www.instagram.com/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره و خرید هرچه بهتر از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره به سایت جواهری بینا مراجعه کنید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (3 امتیاز, میانگین: 4٫33 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هجده =

4 دیدگاه

  1. مطالبتون جالب وبسیار فوق العاده جذاب واینکه باخواندن این مطالب زیباکلی انرژی مثبت گرفتم سپاسگزارم

  2. بنیامین موسی نژاد

    بسیار عالی تشکر فراوان.

محصولات مرتبط در فروشگاه