Telegram support Whatsapp support
انگشتر

شخصیت‌شناسی .از روی انگشتی که در آن انگشتر می‌اندازید

شخصیت‌شناسی .از روی انگشتی که در آن انگشتر می‌اندازید

انگشتر

یکی .از راحت‌ترین سرنخ‌ها برای شناسایی شخصیت یک فرد از طریق .نوع انگشتر و جایگاه آن در دست مشخص می‌شود..
انگشترتان را در دست راست می‌اندازید یا چپ؟ .در کدام انگشت؟
مردم اغلب انگشترهایشان را در .انگشت‌های خاصی می‌اندازند تا بتوانند نوع خاصی از انرژی را .به جریان بیاندازند. در بسیاری از متون و فرهنگ‌های .کهن آمده است که انداختن حلقه در انگشت‌های خاصی از .دست باعث تحریک خلق و خو می‌شود. مثلا انداختن .حلقه در انگشت شست بیانگر حس فردیت شماست.
.جایگاه انگشترها بیانگر شخصیت فرد است
دست چپ یا .راست؟
دست برتر یا غالب شما اغلب در .نشان دادن بخش زیادی از شخصیت شما نسبت به دست .دیگرتان، بارزتر و شاخص‌تر است. اگر راست-.دست هستید، بنابراین دست فعال یا دست دهنده‌ی شما .می‌شود دست راست و دست چپتان می‌شود دست گیرنده یا .غیرفعال. همین مسئله درباره‌ی افراد چپ-دست هم .صادق است.
انداختن انگشتر در دست غالب به .فرآیند افکار آگاهانه‌ی شما مربوط است. انداختن انگشتر در .دست دیگر، به شخصیت فرد ارتباط پیدا می‌کند – .چیزهایی که شاید هنوز درباره خودش به آنها پی نبرده .است.
انگشت شست – نپتون (خدای دریا.)
انگشت شست، سمبل شخصیت است. شست .صاف و ایستاده بیانگر شخصیتی شریف و نجیب بوده و .شست کج و دارای انحنا پیام منفی دارد. در .آسیا، انگشتر شست اغلب در شست دست چپ به .عنوان محافظ بعد از خارج شدن تیر از کمان انداخته .می‌شد. بعدها انداختن انگشتر در این انگشت با شجاعت .و جایگاه رفیع اجتماعی فرد گره خورد.
انگشت .شست از چهار انگشت دیگر جداست که به نوعی نشان .دهنده بیگانگی است. انداختن انگشتر در انگشت شست، .کمتر رواج دارد.
نپتون خدای آب است. .انداختن انگشتر در انگشت شست بیانگر تغییر و جریان است.. شخصیتی ناپایدار و گذرا و در عین حال خلاق..
انداختن انگشتر در شست دست فعال، نشان‌دهنده .شخصیت قاطعانه فرد است.
انگشت کوچک – عطارد.
با میزان هوش مرتبط است. افرادی که در .رأس خانواده قرار دارند معمولا در این انگشت خود حلقه .می‌اندازند. هرچند می‌توان گفت که بین رهبران مافیا و .انداختن حلقه در این انگشت، ارتباط‌هایی وجود دارد، .اما شواهد محکمی در کار نیست تا این مسئله را .ثابت کند که انداختن حلقه در این انگشت، بیانگر .ارتباط با نزاع و درگیری است. انداختن انگشتر در .انگشت کوچک دست غالبا به معنی مهارت فرد در مذاکره .و گفتگو و قابلیت فوق العاده‌اش در بیان خود است.. انداختن حلقه در انگشت کوچک دست غیرغالب، بیانگر .شمی قوی و مهارت‌های شنیداری بالا است.
انگشت .اشاره – ژوپیتر 
افرادی که دارای جاه و مقام .بالا هستند، مثلا پادشاهان و افراد عالی رتبه اغلب .انگشتر را در این انگشت می‌اندازند. این انگشت سمبل .قدرت است. همانطور که می‌دانید ژوپیتر سردسته‌ی رؤ.سا است – شاهِ خدایان. افرادی که حلقه را .در این انگشت می‌اندازند اغلب علاقه‌ای به عذرخواهی ندارند و .در ریاست خود اعتماد به نفس بالایی دارند. این .افراد، افرادی سازگار با شرایط گوناگون هستند و به .راحتی دیگران را عصبانی می‌کنند.
انگشت وسط – .زحل
با تعادل در ارتباط است. اغلب به .آن انگشت هویت هم می‌گویند. زحل، پدر ژوپیتر .است. انگشت وسط با دانایی و خرد و مسئولیت .پذیری در زندگی مرتبط است. این انگشت بیشترین میزان .مقاومت و تعادل را با خود دارد. انداختن انگشتر .در این انگشت اشاره به اهمیت مسئولیت و ارزش‌ها برای .فرد دارد.
انگشت حلقه – آپولو
این .انگشت بیانگر رابطه عاشقانه است. آپولو با شاعرانگی و .موسیقی ارتباط دارد. انداختن حلقه در این انگشت نشانگر .خلاقیت و حس تندرستی و سلامت است. افرادی که .در این انگشت انگشتر می‌اندازند معمولا عاشق داستان‌های عاشقانه، .کمدی‌های رمانتیک و پیک نیک در پارک هستند. این .تنها انگشتی است که سرخرگ آن مستقیما به قلب می‌رود.، و به نوعی ارتباطی مستقیم با قلب دارد که .به معنی پیوند ابدی است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =

یک دیدگاه

محصولات مرتبط در فروشگاه