Telegram support Whatsapp support

هدیه جواهربرای خانمها

 هدیه مناسب برای خانم ها
انتخاب هدیه مناسب برای خانم ها

انتخاب هدیه مناسب برای خانم ها:

خانم ها عاشق هدیه گرفتن هستند و دوست دارند به هر مناسبت یا بی مناسبتی دیگری از همسرشان هدیه بگیرند. اما بیشتر آقایان اطلاعات کافی درباره علایق همسرشان ندارند و یا نمی دانند چه هدیه ای مناسب همسرشان است و یا این که دانش کافی درباره لباس ها و جواهر زنانه ندارند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید و می خواهید علاقه خود را به همسرتان با یک هدیه زیبا نشان دهید. با پیشنهاد جواهری بینا در این مطلب همراه باشید.

 

انتخاب سنگ ماه تولد قبل از خرید:

دانشمندان بر این باورند که هر سنگ با متولدین ماه خاصی ارتباط بیشتری دارد.و میتواند برای درمان بیماریها یا متعادل کردن قوای روحی او مثمر ثمر باشد.

انتخاب سنگ ماه تولد

برای انتخاب جواهر هدیه شما نیاز به سنگ ماه تولد شخص مورد نظر دارید.

خواص سنگ های تولد:

سنگها می توانند شما را جادو کنند و بر فعالیت هایتان تاثیر بگذارند. اگر در درستی این قضییه تردید دارید در موقعیتی که نیاز به شجاعت دارید یک تکه سنگ «حدید» با خود حمل کنید تا اثر آن را به چشم ببینید. یا می توانید برای اینکه عشق بین خود و همسرتان را افزایش دهید گردن بندی از لاجورد به گردن بیاویزید، چون لاجورد عشق و دوستی را زیاد می کند. . هر یک از سنگهای موجود در طبیعت خاصیتی ویژه و منحصر به فرد دارد. انرژی از امواج کیهانی عبور می کند و به واسطه سنگهایی که بر گردن آویخته اید یا به نحوی با بدن شما در تماس قرار گرفته اند به شما منتقل می شود.

سنگ ماه تولد
خواص سنگ های ماه تولد
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =

محصولات مرتبط در فروشگاه