Telegram support Whatsapp support

10 واقعیت جالب درباره سنگ قیمتی آکوامارین

آکوامارین ، متعلق به خانواده بریل و یک سنگ قیمتی جذاب است. این سنگ قیمتی شفاف در سایه های مختلف آبی یافت می شود ، از این رو می توانید آنها را در رنگ هایی از آبی کمرنگ تا آبی تیره پیدا کنید. این سنگ قیمتی نام خود را از عبارت لاتین “aqua marinus” به معنی “آب دریا” به دست آورده است. واقعیت ها و اسطوره های زیادی پیرامون این سنگ جذاب وجود دارد .در این مقاله برخی از حقایق مربوط به این سنگ را بیان می کنیم.

آکوآمارین

10 واقعیت جالب درباره آکوامارین

1) این سنگهای قیمتی حتی در دوران باستان نیز مورد استفاده قرار می گرفتند. با مراجعه به شواهد مستند موجود ، می بینیم که آنها توسط یونانیان در 300 سال قبل از میلاد بسیار مورد استفاده قرار گرفتند.

2) یونانیان باستان و رومیان اعتقاد داشتند که آکوامارین سرچشمه ای از گنجینه پری دریایی است.

3) در گذشته آکوامارین را همراه دریانوردان می کردند چرا که اعتقاد داشتند که این سنگ توانایی محافظت از افرادی که از طریق دریا سفر میکنند را دارا می باشد.

آکوامارین

4) اعتقاد بر این است که ان سنگ آبی رنگ به پوشنده کمک می کنند شهود خود را تقویت کند. از دیگر خصوصیات مرتبط با پوشیدن این سنگ قیمتی می توان به وفاداری ، آگاهی و ارتباط مؤثر اشاره کرد همچنین گفته شده است که شجاعت را در ذهن فرد پوشنده القا می کند.

5) برزیل بزرگترین معدن آکوآمارین را دارد.

6) ارتباط این سنگ قیمتی با آب باعث شد مردم باور كنند كه این سنگ می تواند بدن پوشنده را پاك كند و قدرت ایمنی بدن را تقویت كند.

7) آکوامارین با چاکرای گلو مرتبط است و در مراقبه استفاده می شود ، زیرا اعتقاد بر این است که این سنگ دارای قدرت تسکین دهنده در هنگام مدیتیشن است.

آکوامارین

8) آکوامارین به طور خاص به زوج هایی اهدا می شوند که شانزدهمین و نوزدهمین سالگرد ازدواج خود را جشن می گیرند. اعتقاد بر این است که این سنگ قیمتی در ایجاد آرامش ،حس دوستانه و دلسوز بودن فرد کمک می کند.

9) گفته می شود که آکوامارین برای از بین بردن اثرات سم مؤثر است.

10) آکوامارین سنگ رسمی کلرادو است.

سنگ ماه

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

یک دیدگاه

  1. با سلام یک کاوشگر در رابطه با سنگهای قیمتی هستم . یک قطعه سنگ pariba tourmaline به شکل مکعب مربع بسیار زیبا با ضخامت ۳ سانتی متر به ابعاد ۵ ×۵ سانتی متر به وزن ۳۰۰ گرم یا ۱۵۰۰ قیراط یافته ام. هم چنین سنگ هایی هم چون painite, grandidirite, serendibiye, jadeite, emerald sapphire که مطمئنم در وزن و رنگهای بی نظیر رکورد جهانی را می شکند. . آماده برای هر گونه همکاری . لطفا با تلفن ۰۹۰۲۴۵۵۶۳۷ تماس بگیرید.

محصولات مرتبط در فروشگاه