Telegram support Whatsapp support

انگشتر گم شده از دل زمین رویید!

انگشتر زن سالمندی که بعد از چندین سال از دل زمین رویید!!! گاهی اوقات اتفاقاتی در زنگی واقعی رخ می دهد که از داستان های تخیلی هم شگفت انگیزتر است.

زن 84 ساله ای که گمان می کرد حلقه ازدواج خود را گم کرده است و دیگر امیدی به پیدا کردن آن نداشت بعد از 13 سال آن را در دستان عروسش و به دور کمر هویجی که در مزرعه خود روییده بود یافت.

انگشتر

انگشتر گم شده از دل زمین رویید

“مری گرمز” 84 ساله صاحب این انگشتر در مصاحبه با CBC News در مورد این ماجرا چنین گفت:

سال 2004 هنگام کار در باغچه وقتی تکه چوب بزرگی را جابه جا می کردم متوجه افتادن انگشتر از دستم شدم اما هرچه اطراف را زیر و رو کردم نتوانستم آن را پیدا کنم، تا مدت ها به این فکر می کردم که حلقه ازدواج من در یک چشم به هم زدن چطور ناپدید شد.

من این حلقه را از سال 1951 زمانی که با همسرم ازدواج کردم همیشه در دست داشتم و هرگز او را از خودم دور نمی کردم برای همین در همان اوایل بعد از گم شدن آن احساس می کردم جای چیزی خالی است.

انگشتر

انگشتر در دستان عروس خانواده

13 سال از گم شدن حلقه می گذشت که عروس خانواده متوجه چیز عجیبی داخل باغچه خانه شد. هویج تازه رشد کرده ای که دور کمرش یک حلقه ازدواج زنانه داشت!! او که برای متعجب کردن اعضای خانواده با هیجان هویج را در دست گرفته و داخل خانه رفت، هرگز فکر نمی کرد که گمشده ای ارزشمند را پیدا کرده باشد.

انگشتر

خانم “مری” در ادامه گفت:زمانی که عروسم هویج همراه با انگشتر را برای شگفت زده کردن ما به خانه آورد از جایم بلند شدم و به سمتش رفتم، برایم باورکردنی نبود که حلقه گم شده من بعد از چندین سال دور کمر یک هویج از زمین روییده باشد.

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه این صفحه به اشتراک بگذارید

انگشتر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

محصولات مرتبط در فروشگاه