Telegram support Whatsapp support
سنگ رز کوارتز

سنگ رز کوارتز جهت پاکسازی چاکرای قلب برای مدیتیشن

سنگ رز کوارتز جهت پاکسازی چاکرای قلب برای مدیتیشن استفاده می شود. مدیتیشن برای ایجاد یا افزایش آرامش روحی از طریق کاهش اضطراب، ایجاد بصیرت، بهبود قوه تمرکز و … انجام می گیرد. به منظور افزایش بهره وری در مراقبه و مدیتیشن، از کریستال ها و سنگ ها استفاده می شود. این سنگ ها جهت افزایش تمرکز و آگاهی بسیار مفید هستند، به طوری که بعد از مراقبه، به بصیرتی تازه و راه حل های جدیدی برای حل مشکلات خود دست می یابید. در بین این سنگ ها، سنگ رز کوارتز یا کوارتز صورتی بسیار عالی است.

سنگ رز کوارتز

مدیتیشن و مراقبه با سنگ رز کوارتز:

مراقبه با سنگ رز کوارتز، به منظور کمک به بهبودی دردهای قلبی بسیار عالی است. هر فرد برای افزایش تمرکز در طول مدیتیشن نیاز به داشتن کریستالی مانند سنگ رز کوارتز دارد.  اگر سنگ رز کوارتز ندارید، از زمرد، مالاکیت یا سنگهای دیگری استفاده کنید که با چاکرای قلب مطابقت داشته باشد.

سنگ رز کوارتز

دستورالعمل های قبل از مدیتیشن

هنگامی که مراقبه را شروع می کنید، یک سنگ رز کوارتز را در دست خود نگه دارید. دقت داشته باشید، اگر  راست دست هستید، آن را در سمت چپ خود قرار دهید. اگر دست چپ هستید، آن را در دست راست خود قرار دهید.

قلب در مرکز تمام انرژی ها است. در واقع قلب نقطه ای است که همه انرژی ها در آن چرخش می کنند. اختلاف یا عدم تعادل در چاکرای قلب بر مراکز دیگر تأثیر منفی خواهد گذاشت. پاکسازی چاکرای قلب باعث تعامل همه مراکز دیگر می شود.

حفظ تعادل در کلیه مراکز انرژی بسیار مهم است به طوری که اگر انرژی بیشتری به چاکراهای فوقانی داده شود، مراکز انرژی پایین تر حساسیت و عملکرد خود را از دست می دهند. اگر غلظت بیشتری به چاکراهای تحتانی داده شود، مراکز انرژی فوقانی به درستی کار نمی کنند،  پس حفظ تعادل مناسب،  مهم است.

سنگ رز کوارتز

مدیتیشن جهت پاکسازی قلب با سنگ رز کوارتز

آرام و صاف روی زمین یا صندلی بنشینید و سنگ را در دست خود قرار دهید. سپس چشم های خود را ببندید و چند نفس آرام بکشید تا انرژی درون شما سرازیر و بدن و روح را تجدید کند. حالا روی کریستالی که در دست دارید تمرکز کنید. به زیبایی، شکل، فرم و رنگش توجه کنید. وزن و گرمای آن را حس کنید .

بگذارید انرژی شما را محاصره کند و به درون شما جاری شود تا آرامش بیشتری کسب کنید. هنگامی که به آرامش دلخواه خود رسیدید به آرامی چشم های خود را باز کنید و سپس زندگی خود را با نشاطی بیشتر شروع کنید.

سنگ رز کوارتز

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه