Telegram support Whatsapp support

نامزدهای مشهور و انگشتر های معروف آن ها

با رقابت های گسترده ای که در میان بهترین های هالیوود وجود دارد، انگشتر های نامزدی متفاوتی در مقیاس های مختلف پیشنهاد می شود. در زیر لیستی از افراد مشهوری که بزرگترین موج زمزمه ها را برای انگشتر نامزدی خود ایجاد کرده اند آورده شده است.

چندین زوج مشهور با طرح سوال یا گفتن جواب بله به پیشنهاد بزرگ نامزدی، فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز می کنند و انگشتر های آن ها تمام داستان ازدواجشان را بازگو می کنند.

VanCamp-Bowman

به نظر می رسد که ستاره هالیوود جوش باومن پنجاه سالگی خود را با پیشنهاد ازدواج به امیلی وانکمپ به پایان رساند. زمانی که وی این خبر را اعلام کرد و انگشتر نامزدی جدیدش را نشان داد، امیلی لبخندی بر لبانش داشت.

حلقه VanCamp: با توجه به تصویر نزدیکی که از انگشتر گرفته شده بود، نشان داد که این حلقه نامزدی مشهور یک سنگ گرد با اندازه مناسب است که در مرکز یک باند زیبا واقع شده است.

انگشتر

Parrish-Long

خانم ژانل پاریش انگشتر نامزدی خود را هنگامی که با سگ خود در پارکی قدم می زد دریافت کرد.

حلقه Parrish: انگشتر را با یک باند طلای ظریف و الماس مربع شکل براقی برای حلقه خود انتخاب کرد تا به نامزد محبوب خود هدیه دهد.

انگشتر

Khoury-Greene

حلقه Greene: او مانند سایر عروس های مشهور به دنبال انگشترهای نامزدی زیبا، اما ساده بوده است. در حقیقت، حلقه گرین کمی شباهت به حلقه وانکامپ دارد، اما بدون رکاب پرزرق و برق.

انگشتر

Plemons-Dunst

نکته مشترکی که کیرستن با چندین عروس دیگر سال دارد این است که او برای گفتن “بله” به یک بازی شگفت انگیز دعوت شد. جسی پلمونز در فارگو نقش شوهر کریستن را بازی کرده است و حالا می خواهد این را به واقعیت تبدیل کند.

حلقه Plemons: انگشتر خود را، با یک باند طلایی روشن زرد رنگ و الماس بیضی شکل بین دو سنگ مستطیلی طراحی کرد و برای برجسته کردن یکی از آن ها را در کانون توجه قرار داد. او این روزها با این انگشتر چشم بسیاری را به خود جلب کرده است.

انگشتر

Offset-Cardi B

هنرمند افست، نمایش عظیمی از محبت خود را برای نامزد فعلی خود کاردی بی در یکی از کنسرت هایش در فیلی به نمایش گذاشت. وی نمایش خود را متوقف کرد و این پیشنهاد را برای Cardi B مطرح کرد. آن ها این مراسم را برای بسیار از مردم اجرا کردند. این برای Cardi و Offset و همچنین همه هواداران حاضر در آن کنسرت یک شب یه یاد ماندنی بود.

حلقه Cardi B: به نظر می رسد افست معتقد است که بزرگتر همیشه بهتر است. الماس زیبا و با مدل اشکی در مرکز، با یک حلقه یکسان از الماس های کوچک احاطه شده است، و باند انگشتر با الماس های ریز پوشیده شده است. در مجموع برابر 8 قیراط بزرگترین و عجیب ترین حلقه نامزدی در لیست ما است.

انگشتر

McHugh-Stamos

خانم کیتلین مک هیو، که به ملاقات با “عمو جسی” رفته بود، با خوشحالی پیشنهاد ازدواج جان استاموس را در اوایل سال میلادی پذیرفت. پیام ها و توئیت های این زوج در سایت های رسانه های اجتماعی با محبوبیت چشمگیری روبرو هستند.

حلقه McHugh: انگشت کیتلین در مقایسه با الماس بزرگ و مستطیل شکل که در مرکز حلقه Stamos قرار دارد، بسیار ظریف به نظر می رسد. پشته ها و لبه های آن پر زرق و برق است و گزارش ها حاکی از این است که این انگشتر هر جا که باشد چشم نواز است.

انگشتر

بسیاری از این انگشتر ها داستانی زیبا در پشت سر خود دارند. با این حال، درخشش این سنگ های بزرگ برای همیشه تعامل، روابط و عاطفه بین افراد را جاودانه می کند.

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

انگشتر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

محصولات مرتبط در فروشگاه