Telegram support Whatsapp support
سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

راه حل ساده برای سفید کردن انگشتر نقره و زیورآلات نقره

نقره فلزی ضد باکتری است که در مجاورت اکسیژن و بعضی از مواد اکسید می شود و لکه دار می شود . البته می توانید با این آموزش لکه های سیاه روی زیورآلات نقره و انگشتر نقره را پاک کنید .

استفاده از نقره و زیورآلات نقره ای چند سالی است که مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان قرار گرفته است . یکی از مهم ترین معضلاتی که جواهرات نقره ای با آن مواجه اند سیاه شدن آن ها بعد از یک مدت کوتاه است .

سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

انگشتر نقره سیاه شده را با این روش ها سفید کنید .

۱٫ پودر ماشین لباسشویی
یک کاسه متوسط را با ورق آلومینیوم بپوشانید و درون آن را با آب داغ پر کنید . یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی را در آب حل کنید . نقره را به مدت یک دقیقه در آب قرار دهید و سپس شسته و خشک کنید .

۲٫ سس گوجه فرنگی
مقداری از سس گوجه را بر روی حوله زده و آن را بر روی قسمت هایی از نقره که سیاه شده است می مالیم . اگر با این کار نقره براق نشد بخش های سیاه را به مدت ۱۵ دقیقه با سس بپوشانید و سپس با یک پارچه نرم تمیز کرده، شستشو داده و خشک کنید . می توانید برای تمیز کردن درزها از مسواک نرم استفاده کنید .

۳٫ نشاسته ذرت
خمیری از نشاسته ذرت و آب می تواند درخشش را به نقره های شما بازگرداند . این خمیر را با یک پارچه مرطوب بر روی نقره قرار دهید . فرصت دهید تا خشک شود و سپس با یک حوله زبر آن را تمیز کنید .

۴٫ خمیردندان
مقداری خمیردندان را روی پارچه ای زده و بر بخش های تیره نقره بکشید . سپس بخش هایی که با خمیردندان تمیز شده را پاک و خشک کنید تا درخشش آن را با چشمان خود ببینید .

سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

نحوه تمیز کردن جواهرات نقره

۵٫ شیشه پاک کن
شیشه پاک کن را روی پارچه یا مسواکی اسپری کرده و از آن برای تمیز کردن نقره استفاده کنید . با این کار نقره شما مثل روز اول براق و درخشان خواهد شد .

۶٫ نرم کننده مو
تمامی مواد ذکر شده تا اینجا برای براق کردن نقره های تیره و سیاه شده به کار برده می شوند . اما برای جلوگیری از سیاه شدن نقره نیز می توانید مقداری نرم کننده مو را بر روی نقره تمیز مالیده و بگذارید خشک شود .

سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

منبع : تاپ ناز

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

2 دیدگاه

  1. سلام فیروزه روچه جوری تمیزکنم چرب شده

محصولات مرتبط در فروشگاه