Telegram support Whatsapp support
سنگ درمانی

رموز خاص خواص سنگ ها

در این مقاله قصد داریم در مورد سنگ درمانی و رموز سنگ ها، انرژی مثبت سنگ ها، دفع چشم زخم، افزایش رزق و روزی و… نکاتی را بیان کنیم.

انگشتر با نگین های جواهری در تمامی فرهنگ ها مرسوم بوده است، حتی در کشور خودمان اکثر سیاست مداران و تجار قدیمی دو انگشتر با نگین های عقیق یمنی و فیروزه نیشابوری را در دست می کنند چرا که اعتقادات خاصی دارند. اما یکسری افراد به سنگ درمانی اعتقاد ندارند و آن را خرافه می دانند.

سنگ درمانی

خواص سنگ ها علمی شناخته شده و تثبیت شده است که در مستندات مذهبی ما نیز به این خواص اشاره شده و احادیث و روایات زیادی از ائمه در این رابطه وجود دارد.

باید خاطر نشان کرد که سنگ درمانی رموز خاصی دارد به عنوان مثال اگر سنگی به فردی بیوفتد یعنی برای او انرژی مثبت داشته باشد فرد از آن مانند جانش محافظت می کند. البته به این بستگی دارد که سنگ مدنظر شرایط خاصی داشته باشد به عنوان نمونه فیروزه نیشابوری از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

دوستانی که مشاوره سنگ درمانی می خواهند مطمئن باشید به هرکاری و هر چیزی که علاقه داشته باشید مثل افزایش رزق و روزی و افزایش مهر و محبت و عشق و یا هر چیز دیگری، مقدمات علمی خودش را دارد مثلا اگر می خواهید پولدار شوید باید کار کنید ولی گاهی اوقات کار و تلاش هم فایده ای ندارد و تغییری ایجاد نمی شود و در اینجاست که یکسری رموز در کار است.

سنگ درمانی

البته باید خاطر نشان شد که مشاوره سنگ درمانی مناسب کسانی است که به سنگ ها و خواص آن ها اعتقاد دارند و قدر آن ها را می دانند.

 

شماعزیزان میتوانید کلیپ کامل این مقاله را مشاهده نمایید

 

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

سنگ درمانی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شش =

محصولات مرتبط در فروشگاه