Telegram support Whatsapp support
فنگ شویی سنگ ها

10 سنگ برتر در فنگ شویی

سنگ های برتر در فنگ شویی کدامند؟

فنگ شویی چیست؟ چطوری برای فنگ شویی کاری انجام بدیم؟

در این مقاله به موضوع فنگ شویی می پردازیم و سنگ های مهم در فنگ شویی را معرفی می نماییم، و همچنین می توانید نگاهی کوتاه به دنیای بی نظیر جواهرات زمینی و کاربرد معجزه آسای آنها در فلسفه کهن فنگ شویی داشته باشید.

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی از دو کلمه “فنگ” و “شوی” تشکیل شده ، که مفهوم باد و آب است و از نظر چینی ها این دو عنصر اصلی سازنده جهان مادی هستند.

فنگ شویی یک فلسفه و فن باستانی در چین است تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت داشته باشد که برای جذب انرژی بیشتر و عملکرد بهتر استفاده از سنگ های معدنی است.

چینی های باستانی جهان را به پنج عنصر تقسیم کردند : آب،‌ آتش، چوب، فلز و زمین. هر عنصر، یکی از انرژی های اساسی را تشکیل می دهد که تمام وقایع و فرایندها را توسط آن شکل می یابد.

در نتیجه، سنگ های قیمتی انرژی عناصر را که در فنگ شویی متمرکز هستند را شکل می دهد. به همین دلیل در فنگ شویی،‌ سنگ های قیمتی و کریستال ها می تواند به جای دیگر اشیاء مورد استفاده قرار گیرد.

 

معرفی 10 سنگ برتر در فنگ شویی:

1. کوارتز کریستال

کوارتز کریستال

کوارتز یا کریستال های شفاف از بهترین و مهمترین سنگ ها در فنگ شویی هستند. کریستال ها به منظور ایجاد و حفظ انرژی مثبت در فنگشویی مورد استفاده قرار می گیرد. یک تکه از سنگ کوارتز کریستال یا همان دُر کوهی که نگاه کردن به آن احساس شادی به آن انسان منتقل می کند . هرچه ناخلاصی کمتری داشته باشد کیفیت بالاتری دارد .

اگر از بی خوابی و آشفتگی روحی در هنگام استراحت خود رنج می برید، بر روی زمین دراز بکشید و کوارتز را در دست بگیرید و به راحتی استراحت کنید. کوارتز در هر جای بدن که قرار گیرد، انرژی آن قسمت را فوق العاده افزایش می دهد. لذا برای رفع خستگی و ترمیم و بازیابی قوا مناسب است.

2. رز کوارتز

رز کوارتز

 رز کوارتز یکی از محبوب ترین کریستال ها در درمان، جواهرات و همچنین فنگ شویی است، زیرا سنگی ارزان و به راحتی قابل دسترس است . برای جذب و حفظ عشق، مشهور است، کوارتز صورتی همچنین برای کاهش درد و ناامیدی قلبی مفید می باشد . رز کوارتز برای تسکین دردهای جسمانی و عاطفی می باشد و ناامیدی، افسردگی و هر چه انرژی منفی دیگری که دارید را از شما دور می کند.

3. آمتیست

 

انگشتر آمتیست

انگشتر آمتیست آفریقایی رودیوم شیک و خوشرنگ زنانه _کد:۲۳۴۹۴

سنگ آمتیست یکی از سنگ های معنوی فنگ شویی به حساب می آید که باعث می شود انرژی های منفی را گرفته و انرژی خالص و مثبت به شما بدهد. سنگ آمتیست سنگ آرامش اعصاب و کاهش فشارهای عصبی ست که در این زمینه از بقیه سنگ ها بیشترین اثرگذاری را دارد . پس سنگ آمتیست را هرگز فراموش نکنید .

آمتیست را در گوشه ای از اتاق یا محل کارخود قرار دهید تا علاوه براینکه انرژی مثبت در فضا، ذهن و روح شما پراکنده شود، به تعادل و آرامش برسید و از تشویش و استرس و هراس دور گردید.

4. یشم (جید)

نگین یشم

نگین انگشتر یشم سلطنتی درشت خوشرنگ _کد:۳۰۵۰

سنگ یشم نمونه ی خوبی از سنگ محبوب فنگ شویی می باشد. سنگ یشم برای ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای قلب و رفع مشکلات احساسی و عاطفی موثر است.

محبوب ترین انتخابی ست که در مورد حکاکی های مختلف در درمان فنگ شویی استفاده می شود . محیط اطراف خود را پاکسازی کرده و انرژی می بخشد .

سنگ یشم به عنوان سنگ حامی به کار می رود و همراه داشتن یشم و یا قرار دادن در محل کار یا گوشه ای از اتاق نیروهای منفی را از محیط دور می کند و شادی و آرامش خاصی به روح می بخشد.

5. سیترین

انگشتر سیترین

انگشتر سیترین خوش رنگ و بسیار زیبا _کد:۱۹۵۳۱

سیترین که جزو بهترین سنگ های فنگ شویی می باشد. به تقویت اعتماد به نفس و جریان مثبت و پر انرژی، انرژی در داخل و اطراف بدن کمک کند. سیترین همچنین در بهبود سیستم گوارشی و تقویت استقامت فیزیکی فرد کمک شایانی می کند .

این سنگ آرام بخش می باشد و نیروهای اختلال گر و منفی محیط را از بین می برد. چنانچه از این سنگ استفاده کنید باعث محبوبیت برای شما خواهد شد

6. کوارتز دودی

انگشتر کوارتز دودی

انگشتر کوارتز دودی بسیار زلال درشت فاخر مردانه _کد:۲۸۱۴

محبوبیت بلور کوارتز دودی نه تنها بخاطر زرق و برق بودن آن است، بلکه به قیمت مناسب و انرژی فراوان آن می باشد.

کوارتز دودی باعث دور شدن امواج منفی می باشد و انرژی مثبت و خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. همراه داشتن کوارتز دودی در طول شبانه روز برای افزایش اراده و قدرت تصمیم گیری مناسب است. و سپر محافظی در برابر نیروهای منفی و تشعشعات می باشد.

7. چشم ببر

انگشتر چشم ببر

انگشتر چشم ببر زیبا و خاص مردانه _کد:۲۳۰۹۳

سنگ چشم ببر یکی از سنگ هایی می باشد برای فنگ شویی بسیار ضروری است. چشم ببر یک سنگ محافظ است. این انرژی قدرتمند و پویای آن به کیفیت آن بستگی دارد. استفاده از این سنگ برای تقویت تمركز، توصیه می شود. چشم ببر این امكان را به افراد عصبی می دهد تا تمایل به از بین بردن دلایل و بی توجهی بر تمركز فكر و اندیشه هایشان را داشته باشند. این سنگ بخصوص برای افراد مضطرب در نظر گرفته شده است و شبكه خورشیدی را تقویت می كند. شما می توانید این سنگ با ارزش را در ناحیه عشق خود، ازدواج، یا در ناحیه خلاقیت و برای تعلیم دهی کودکان استفاده کنید.

8. حدید (هماتیت)

 

نگین حدید

نگین انگشتر حدید خاص و زیبا با حکاکی _کد:۲۲۹۴۷

حدید یکی از محبوبترین سنگ ها برای فنگ شویی به کار می رود بخاطر اینکه سنگی پر انرژی و نیرو دهنده است. کلمه هماتیت از کلمه یونانی Greek به معنای خون گرفته شده، اگر سنگ هماتیت را برش دهید رنگی خون مانند دارد. دلیل وجود این رنگ به خاطر آهن زیاد این سنگ است.

سنگ حدید مانع از جذب امواج منفی از دیگران می شود. سنگ حدید بلا را دفع می کند و اثر آن را خنثی می سازد. برای محافظت و ایمنی از خطرات و نیز جهت غلبه بر دشمنان استفاده می شود.

9. پیریت

پیریت

پیریت سنگی پر انرژی نه فقط برای خود بلکه مناسب برای سنگ های دیگر فنگ شویی می باشد .

بسیار شبیه طلاست و به اشکال منظم هندسی چند وجهی یافت می شود. از این سنگ ها در منزل و محیط کار برای دفع انرژی منفی و جذب انرژی مثبت استفاده کنید، البته انرژی که مشاهده این سنگهای زیبا به انسان می دهد جایگاه خاص خود را دارد.

10. آمونیت

آمونیت

آمونیت نه سنگ است و نه کریستال. ولی قطعا به دلیل خواص منحصر به فرد آن در زمره ی لیست مهمترین و پرکاربردترین کریستال های فنگ شویی قرار دارد و برای اهداف فنگ شویی مناسب است، عموما آمونیت (جانداری شبیه حلزون) است، که از آمونیت با کیفیت گوهر یا فسیل اوپالیزه شده می توان استفاده نمود. با استفاده از آمونیت یا همان صدف فسیل شده ی نرم تن باستانی می توان انرژی فوق العاده ای را کسب کرد.

فروشگاه جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران میباشد.

0915-1000-800

همچنین میتوانید با فالو کردن پیج جواهری بینا از جدید ترین تخفیفات با خبر شوید.

https://www.instagram.com/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره و خرید هرچه بهتر از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره به سایت جواهری بینا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (5 امتیاز, میانگین: 4٫40 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =

محصولات مرتبط در فروشگاه