Telegram support Whatsapp support

انگشتر با نگین مورگانیت رنگارنگ همراه با معانی آن ها

انگشتر نامزدی با توجه به اینکه سلیقه افراد متفاوت است انتخاب مناسب آن ممکن کمی دشوار باشد. شما باید به دنبال حلقه مناسب برای همسر آینده خود باشید که متناسب با شخصیت و سبک او باشد. یک انتخاب منحصر به فرد برای حلقه نامزدی، حلقه مورگانیت می باشد چرا که کیفیت بسیار عالی مورگانیت باعث می شود تا یک جایگزین فوق العاده به جای حلقه نامزدی سنتی الماس باشد.

انگشتر مورگانیت

مورگانیت چیست؟

مورگانیت یک سنگ قیمتی باارزش است. مورگانیت سنگی با رنگ صورتی است که اغلب اوقات آن را جز خانواده سنگهای آکوامارین و زمرد می دانند. اما مورگانیت جز خانواده بریل صورتی در نظر گرفته می شود. پس از کشف آن در امتداد سواحل ماداگاسکار (و همچنین در بخش هایی از ساحل کالیفرنیا) در اوایل قرن بیستم، این سنگ قیمتی بی نظیر به مورگانیت تغییر نام داد.

یک جواهرشناس اهل تیفانی، به نام جورج فردریک کونز، این سنگ قیمتی بی نظیر را تغییر نام داد. مورگانیت یک گوهر جدید هیجان انگیز محسوب می شود و جایگزینی برای یاقوت سرخ، تورمالین صورتی به حساب میاید.

امروزه دو منبع مهم مورگانیت در برزیل و ماداگاسکار هستند. سایر کشورها شامل افغانستان، چین، موزامبیک، نامیبیا، روسیه و چند ایالت در آمریکا مانند کالیفرنیا، مین و کارولینای شمالی است.

انگشتر مورگانیت

کیفیت و ویژگی های مورگانیت

مورگانیت ویژگی های زیادی دارد، از جمله دوام، وضوح و درخشش میزان سختی مورگانیت بین 7.5 تا 8 در مقیاس Mohs  است. به دلیل این سختی نسبتا زیاد ، یک انگشتر  مورگانیت می تواند برای استفاده روزانه مناسب باشد. ماندگاری و بی شمار بودن رنگهای خیره کننده صورتی باعث می شود که مورگانیت به عنوان یک سنگ قیمتی در جواهرات بسیار مناسب باشد.

مهمترین عامل در ایجاد محبوبیت انگشترهای نامزدی مورگانیت ، نادر بودن آن مشابه نادر بودن اوپال است.

انگشتر مورگانیت جواهری بینا

رنگ مورگانیت

رنگهای صورتی زیبا در مورگانیت به دلیل وجود منگنز است. به دلیل این رنگ صورتی یک انگشتر نامزدی مورگانیت می تواند تکمیل کننده هر نوع پوست و شخصیتی باشد. پوشیدن یک حلقه مورگانیت، رنگ کافی و خنثی را برای هر انتخاب مد و لباس فراهم می کند.

معانی انگشتر مورگانیت

مورگانیت یک سنگ قیمتی خارق العاده برای حلقه نامزدی است. سختی بالا و رنگ لطیف و دوست داشتنی، آن را به مطلوب ترین انتخاب در بین تمام اعضای گروه بریل تبدیل می کند. بسیاری از افراد ادعا می کنند مورگانیت سنگی قدرتمند است که باعث تسهیل جریان انرژی در بدن می شود. افسانه می گوید که بریل می تواند شیاطین و ارواح شیطانی را از خود دور کند و می تواند هنگام مسافرت از پوشنده در برابر خطر محافظت کند.

ادعاهای زیادی پیرامون پوشیدن مورگانیت مطرح شده است و اعتقاد بر این است که پوشیدن انگشتر مورگانیت:

  • نگرش مثبت را در استرس زیاد فراهم می کند و وضوح افکار را افزایش می دهد
  • احساس عشق را زیاد می کند و در یک رابطه صمیمیت را افزایش می دهد
  • به پیشرفت مهارت هایی مانند صبر و مهارت های ارتباطی کمک می کند
  • در درمان مشکلات مرتبط با دستگاه تنفسی موثر بوده و موجب افزایش اکسیژن به سلولهای بدن میشود
  • شادمانی، انرژی را به ارمغان می اورد
  • آرامش را در ذهن، بدن و روح فراهم می آورد.
  • برخی ادعا می کنند که عشق را حفظ می کنند.

یک حلقه نامزدی مورگانیت دارای یک نمادگرایی شیرین است و آن را به یک انتخاب عالی عالی برای حلقه نامزدی تبدیل می کند.

انگشتر مورگانیت

پاسخ سوالات درباره انگشتر مورگانیت

مورگانیت با چه نوع فلزی زیباتر به نظر می رسد ؟

با رنگ دوست داشتنی آن، می توانید آن را با هر تنظیم که می خواهید مطابقت دهید. خواه شما یک پلاتین، طلای سفید، طلای زرد یا طلای گل رز را انتخاب کنید، حلقه نامزدی شما بسیار زیبا می شود.

آیا مورگانیت یک سنگ قیمتی نادر است؟

همانطور که قبلاً نیز گفته شد، مورگانیت یک سنگ قیمتی نیمه قیمتی نادر است. این سنگ جذاب نوعی بریلی است که بسیار شبیه آکوامارین و زمرد است.

آیا مورگانیت گزینه مناسبی برای حلقه نامزدی است؟

Morganite دارای بسیاری از ویژگی های خوب است که باعث جذابیت آن برای حلقه نامزدی می شود. رنگ صورتی روشن نه تنها جذاب است، بلکه یک سنگ بسیار بادوام است.

چه مدت حلقه های مورگانیت دوام می آورد؟

بهترین حلقه های نگهدارنده می تواند تا بیست سال ادامه داشته باشد. برای اینکه انگشتر شما دوام داشته باشد.

آیا مورگانیت یک سنگ آزمایشگاهی است؟

امروزه نسخه های مورگانیت طبیعی و آزمایشگاهی زیادی در بازار وجود دارد.

تمیز کردن و مراقبت از جواهرات مورگانیت

مورگانیت جز خانواده بریل و شبیه به آکوامارین و زمرد است، که یک سنگ نرم تر از الماس است و اما با توجه به سختی و دوام بالای آن، مورگانیت نیاز به حداقل مراقبت ویژه را دارد. گاهی اوقات پس از سایش طولانی مدت، برای احیای درخشش اولیه نیاز به صیقل دارد. چند دقیقه حلقه را در آب گرم گرم خیس کنید و سپس به آرامی با یک برس برس نرم مانند مسواک، مخلوطی از صابون و آب را زیر گوهر برای چند دقیقه مسواک بزنید.

انگشتر

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه